Contoh Pidato Bahasa Jawa Pembukaan Peringatan Nuzulul Qur’an

Contoh Pidato Bahasa Jawa Pembukaan Peringatan Nuzulul Qur’an
ambar
Pidato merupakan salah satu hal yang tidak bisa dihindari di tengah masyarakat. Baik di desa maupun kota, pidato merupakan hal yang sangat penting. Hal ini terlihat dari banyaknya even di lingkungan itu sendiri.

 Acara yang ada di tengah masyarkat banyak sekali. Ada acara keagamaan, kebudayaan, pendidikan baik formal maupun nonformal. Hal ini menjadikan masrayakat tersebut serta merta harus menguasai kemampuan pidato yang baik. 

Hal yang bisa dilakukan adalah dengan mengasah kemampuan pidato tersebut. Jika acara pidato keagamaan, maka orang tersebut harus tahu dan mengerti apa subtansi dari acaea tersebut. 

Pada postingan kali ini, kami akan memposting Pidato Bahasa Jawa Peringatan Nuzulul Qur’an. Selengkapnya, silakan perhatikan ulasan di bawah ini.

Teks Pidato Bahasa Jawa Peringatan Nuzulul Qur’an


Pidato Bahasa Jawa Peringatan Nuzulul Qur’an disampaikan pada acara Peringatan Nuzulul Qur’an. Pidato ini bisa disampaikan oleh siapa saja. Biasanya disampaikan oleh ketua panitia acara tersebut.

Peringatan Nuzulul Qur’an merupakan salah hari besar keagamaan yang selalu diperingati oleh umat islam. Peringatan Nuzulul Qur’an diadakan pada tiap tanggal 17 Ramadan tahun Hijriyah. Jadi, tidak ada tanggal khusus pada tahun Masehi. Selalu berubah ubah tanggal dan bulannya setiap tahun Masehi.

Peristiwa Nuzulul Qur’an sendiri merupakan peristiwa istimewa bagi umat islam. Pada peristiwa ini, Al-Quran diturunkan kepada Nabi Muhammad SAW.

Al-Qur'an merupakan satu mukjizat terbesar yang diberikan Allah kepada Nabi Muhammad SAW. Dilarang menyentuh Al-Qur'an kecuali orang-orang yang suci dari hadas kecil maupun hadas besar.

Al-Qur'an merupakan salah satu kitab Allah yang diturunkan ke bumi. Selain itu, ada kitab Zabur, Taurat dan Injil. Al-Qur'an menjadi al-Furqon, pembeda antara baik dan buruk. 

Contoh Pidato Pembukaan Peringatan Nuzulul Qur’an


Assalamu’alaikum Wr, Wb.
Bapak-bapak, Ibu-ibu, saha para sedherek kaum mjuslimin lan muslimat ingkang satuhu bagya mulya.

Langkung rumiyin mangga kula tuwin panjenengan sami sesarengan monjukaken raos syukur dhumateng Gusti Allah SWT ingkang sampun paring kanugrahan rahmat saha hidayahipun, dene kula tuwin panjenengan sami sage makempal wonten ing Masjid... mriki, saperlu ngawontenaken pengetan Nuzulul Qur’an.

Kula minangka ketua panitia adicara pengetan Nuzulul Qur’an ngaturaken gunging panuwun dhumateng para rawuh kaum muslimin lan muslimat ingkang sampun kersa nglonggaraken wekdal saengga saged ngrawuhi adicara punika. 

Ing dalu punika, tanggal 17 wulan Ramadhan taun... utawi tanggal... wulan... taun... Masehi, kula tuwin panjenengan sami ngawontenaken pengetan Nuzulul Qu’an, inggih punika tumurunipun kitab suci Al-Qur’an ingkang dipunturunaken dhumateng junjungan kita Kanjeng Nabi Muhammad SAW.

Salajengipun inti saking pengetan punika badhe dipunkawedharaken Bapak... saking... ing adicara candhakipun. Saderengipun pengetan Nuzulul Qur’an punika kula bika, langkung rumiyin kula ngaturaken agunging panuwun dhumateng sanak sadherek tangga tepalih ingkang sampun ngenthengaken sesanggan pengetan Nuzulul Qur’an punika. Kula pinangka panitia boten saged ngaturaken piwales punapa-punapa namung saged puja pudyastuti wonten ngarsanipun Pangeran mugi panjenengan sami angsala piwales sih kanugrahan ingkang matikel-tikel.

Sumangga pengetan Nuzulul Qur’an ing dalu punika bikak kanthi maos basmalah sesarengan. Sumangga: “Bismillahirrahmanirrahim.”

Para sedherek kaum muslimin rahimakumullah, mangga wonten ing wulan Ramadhan punika sesarengan kula tuwin panjenengan sami ginakaken kanthi ngathahaken amal kasaenan, punapa malih wonten malem Lailatul Qadar punika kanthi nindakaken shiyam saha jama’ah tarawih.

Ing pungkasaning atur, mangga sami-sami anyenyuwun dhumateng Allah SWT, mugi-mugi kula tuwin panjenengan sami saged ngisi wulan Ramadhan kanthi sasae-saenipun. Mugi-mugi wulan Ramadhan warsa punika saged langkung sae tinimbang warsa ingkang sampun kepengker.

Mbok bilih wonten andharan saha atur kula ingkang kirang prayogi, wontena kepareng panjenengan dhumateng kula. 
Akhirul kalam, wabillahittaufiq walhidayah, Wassalamu’alaikum, Wr, Wb.

Posting Komentar

Cookie Consent
Kami menyajikan cookie di situs ini untuk menganalisis lalu lintas, mengingat preferensi Anda, dan mengoptimalkan pengalaman Anda.
Oops!
Sepertinya ada yang salah dengan koneksi Anda. Harap sambungkan dan mulai menjelajah lagi.
AdBlock Detected!
Kami mendeteksi Anda menggunakan adblocking di browser Anda.
Pendapatan yang kami peroleh dari iklan digunakan untuk mengelola situs web ini, kami mohon Anda memasukkan situs web kami ke 'whitelist' di adblocking Anda.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.
close